Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-04, 10:45   #1
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

V75 Solvalla 8/2 – jackpot!


Jackpot 41 mills på Solvalla V75 8/2

Nu är – som ibland tidigare sagts – en av de bästa stunderna på hela veckan. Förhoppningarna är på topp och alla har sina egna miljondrag.

Nu kör vi

Den här veckan är jag sugen på 9 Italiano Boko i V75-6. Upplagt för en klassisk Örjan-styrning och komma smygandes i tredje-fjärde på upploppet och därefter få Per Skoglund att säga ”gubben i lådan!”.

I sista är känslan att man ska ta ställning och inte kleta ner 5-6 streck som man tror behövs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-04, 12:37   #2
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

I guld måste man ta ställning och för min del (och säkert majoriteten) så blir det mest sannolikt spik på Elian Web.

Tyvärr är det svårt att se någon slå Hevin Boko i första också, men man får väl resonera med sig själv om man vill spika 2 hästar på 55%+

Om jag väljer att ta ställning i avd 7 så ligger Bo C nära till hands i ett annars streckkrävande lopp
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Tirich den 2020-02-04 klockan 12:38. Anledning: Bosse
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-04, 12:40   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Umaticaya hade väl kunnat vara ett drag, men nu är det ju inte 2017 längre så den är bara att kasta
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-04, 14:02   #4
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Om Disco pressar Elian från dödens så kan ju både Gareth och Baronen komma in i matchen. 5 & 7% i nuläget och lär ju inte bli mycket högre heller!
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-04, 14:06   #5
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallemedw Visa inlägg
Om Disco pressar Elian från dödens så kan ju både Gareth och Baronen komma in i matchen. 5 & 7% i nuläget och lär ju inte bli mycket högre heller!
Pressar ungefär som Propulsion gjorde?
Jag håller nog på Elian som vinnare ändå
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-04, 15:17   #6
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Pressar ungefär som Propulsion gjorde?
Jag håller nog på Elian som vinnare ändå
Tro mig, det gör jag också! Men om man vill chansa och hoppas på en sämre dag för Elian!

Tre stora favoriter och någon hade man velat försöka fälla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5), Staketkusken (+1)
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-04, 17:13   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det är final och fina deg så att Disco ska pressa slut på sig själv i dödens och sluta utanför prispallen är nog inte troligt med tanke på att han nog är bäst på kort distans dessutom. En lugn dödens kan jag tänka mig för att förhoppningsvis sluta på pallen är nog mer troligt. Loppet låst. Men trav är trav och dom kan ju få spel i huvudet ibland. Men ska man vara realistisk så borde han vilja ha bra prispengar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), Staketkusken (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-05, 10:15   #8
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2937
Standard

Vem av 4 Elian Web och 5 Disco Volante skulle ni säga är snabbast från start? Elian tog ju ledningen relativt enkelt senast utan att slösa energi.
Skulle kunna bli körning i det här racet och alla staketkuskar streckar ju både Elian och Disco, vilket öppnar för en annan att avgöra på upploppet.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-05, 10:36   #9
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 2847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Vem av 4 Elian Web och 5 Disco Volante skulle ni säga är snabbast från start? Elian tog ju ledningen relativt enkelt senast utan att slösa energi.
Skulle kunna bli körning i det här racet och alla staketkuskar streckar ju både Elian och Disco, vilket öppnar för en annan att avgöra på upploppet.
ELIAN WEB
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-05, 22:58   #10
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 2847
Standard

Baron Gift 11/ 2,75 på Unibet!

Sänkt nu ������
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-05, 23:25   #11
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 650
Sharp$: 22566
Standard

Pasha Tilly tar jag omtag på.
Denna gång Ulf O. när du är ute i tredje spår vill jag att du håller dig där ute och blåser förbi samtliga. Sist så tappade hästen all fart när du skulle när i rygg o vila. Hästen kunde aldrig tända om. Men å andra sidan, hade den vunnit, då hade den varit mycket mer påpassad.
Kör bara, så vinner du
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+7)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 12:50   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag tror ni resonerar rätt allihopa om Elian. Han ska hålla ut Disco och sen har hela travsverige, inklusive kuskarna i det här loppet, sett när han höll ifrån sig Propulsion på ett dunderbra sätt. Det här blir till 90% sannolikhet ett sömnpiller efter en (möjligen en smula) nervpirrande inledning. Extremt travsäker och jämnpresterande individ också, viktig i analysen. Och Melkkos hästar går extremt bra överlag! Får man under 60% ska man vara jättenöjd.

Med några undantag den sämsta guldfinalen på mycket länge? Tur iallafall att sporten är bra i övriga finaler, ganska fina fält för att vara på vintern!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 12:56   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hawk Cliff är den absolut mest sårbara storfavoriten. Har perfekt spår men det hjälper ju inte när man öppnar så dåligt att man är chanslös på ledningen ändå. Ganska dåligt fält för att vara silverfinal, det är många som är färska i klassen. Så visst är det en av de bästa hästarna, kanske den bästa till och med. Men det räcker ju inte alltid när man måste ha viss klaff för att vinna. Hästar som är streckade över 50% som det behöver stämma lite för gillar jag verkligen inte.

Jag ska gå igenom fältet lite mer, men nu lutar det åt att det blir värdespik på Doxey. Kan vara på retur efter många tuffa löp. Men det vill jag se först. Det är hästen som leder länge iallafall. Nerstruken till femte nu och jag kan inte tänka mig att han väljer annan taktik än den vanliga. Och det finns ingen gasglad italienare med i fältet här som kan kratta manegen för Örjan som näst senast.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 13:31   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, HC lär med all rätt bli dagens överstreckade...kan man få 4ggr, när dom har snackat ner honom i studion...vinstchansen ligger väl runt 30-35%, så "rätt odds" runt 3ggr...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 16:36   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Odds ute på bettan nu, jag hugger min troliga spiktrio på direkten till saftiga 18,90! Inte ofta jag spelar så stora favoriter annars, men nu finns anledning tycker jag.

Hevin Boko 1,40
Elian Web 1,80
Doctor Doxey Zenz 7,50


Sen får två ekipage V/P-spel i sista. Med lite vikt på vinst för Religious och plats på Franklin.

Franklin Face 9,50/3,00
Religious 7,00/2,50
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td